torsdag 25 mars 2010

Våffelmiddag

Ikväll var det min tur att ha middagen med gänget, vi är 5 st som ses varje torsdag och äter mat tillsammans, så idag passade det bra med våfflor!

Cyklade om på affärn och handlade lite mjöl, solhavre och Go green grädde till våfflorna, gjorde en tredubbel smet och det räckte gott och väl, blev bara över lite smet. Alla var nöjda och glada, en verkade hamna i lite våffelkoma men vaknade till!

Däremot så vet jag inte vad som hände när det var dax för te efter åt, då var det tesilar som pussades men sånt kunde de ju inte göra "för perversiennerna var ju inte neddragna"... något måste hänt förra torsdagen då jag var hemma och hostade hela kvällen.

Sedan såg vi på några videor på YouTube, där de har gjort texter efter vad som händer i videon...rätt roligt blev det men helt knasigt också!
Klicka nedan och lyssna!

Aha - Take on me och Meatloaf - Anything for love

Nu ska jag dricka te, ta hostmedicin och sen sova och hoppas på att det har slutat snöa och blåsa tills imorgon, annars måste jag gå till jobbet *suck*!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar