tisdag 23 juni 2009

Gäsp... lugn dag

Steg upp vid 9, åt frukost och cyklade till sjukgymnasten för att få andra behandlingen för min axel. Han ökade strömstyrkan denna gången, men det gjorde inte ont i alla fall.
Cyklade om mamma en sväng innan hon for till jobbet, se hem igen och åt lite. Promenerade till affärn och handlade + pantade, sen tillbaka hit, letade rätt på en bok och satt ute i solen en timme, men det blåste kallt så gick in sen.

Surrat lite med pappa, ska förmodligen hjälpa honom och frun med flyttstädningen tillsammans med syster, tjäna lite pengar nu när jag inte får lön som det ser ut. Måste få tag i min bankkvinna och se om hon kan hjälpa mig lite, så att jag får ut lite av mina sparade slantar.
Ska ringa försäkringskassan imorgon också, dubbelkolla att sjukanmälan verkligen är inne i systemet nu!

Lagat middag, pasta med sås, sen surfat, läst och sett på tv. Hunnit med att prata med några kompisar om planer för veckan också.
Ska hälsa på en kompis imorgon som har fyllt 30, så hennes grattiskort kommer senare på bild!
Imorgon kväll blir det pyssel, får se vad jag ska hitta på att göra då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar