fredag 19 juni 2009

Lugn dag

Vaknade av posten som slamrade in imorse, sen frukost/lunch och efter det till affärn och handlade lite. Jordgubbarna har verkligen stigit nu, 45 för svenska och 35 för tyska, så köpte tyska!

Sen till macken för att kolla om tändpapper, men de hade inte det så ringde ÖoB och där fanns det. Då kanske grillen tänds enklare i år!

Sen har jag ringt försäkringskassan, igen, ingen sjukanmälan hade kommit in nu heller för när jag var sjukskriven för operationen tidigare i vår, så fick ett telefonnummer som jag mailade till min chef, så kunde han ringa in anmälan. Vilket äntligen är gjort nu, så hoppas det kommer ersättning till mig sen från försäkringskassan, kollade på Heroma för att se om jag får lön denna månad men stod 0 kr imorse. De har kört löner idag så ska se om det blivit någon ändring till imorgon!

Sen cyklade jag till mamma med alla baksaker, marinad och sånt, när hon kom hem så cyklade vi och handlade tändpapper och hon hämtade ett paket.
Har varit där i eftermiddag/kväll och bakat, fixat marinaden till karrén och fått lite goda isterband till middag!

Just nu sitter jag och diggar H.e.a.t!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar