onsdag 17 juni 2009

SOL

Solen sken för fullt när jag steg upp imorse, det var skönt, blåser dock en hel del, så mitt hår torkade snabbt ute.

Har varit till idrottsmedicin idag och kollat upp foten, den sväller lite forfarande men det skulle jag inte oroa mig över, det blir bättre och sjukgymnasten tyckte att jag hade gjort stora framsteg, vilket känns bra.
Så nu behöver jag inte köra mitt tränigsprogram varje dag utan varannan, fortsätta gå och cykla- dvs vardagsträning, så det känns bra.

Åkte buss idag, cykeln får vila tills min morbror kommer och vi kan få ordning på bakdäcket som drar snett, så stannade till på stan efter att ha åkt ned från idrottsmedicin, handlade lite och gick hem.

Snart kommer en kompis och hämtar lite saker vi beställt tillsammans, ska se om hon vill ha lite fika också!

Solen lyser än, trots molnen som dykt upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar