fredag 6 november 2009

KAOS awards

Nu är jag klar med mina tre KAOS awards och har funderat ut vilka som ska få dem, inte lätt när det är så många som är duktiga och som jag inspireras av!

KAOS skapades av Yoli och står för "Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje".

Vad innebär KAOS?
En levande logga som man sänder till någon man uppskattar. Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare. Den som får, ska i sin tur skicka egengjorda KAOS-awards vidare till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Å på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.


Varje KAOS-award innehåller:

- Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
- Skaparens eget namn
- Storlek: 10x15cm.

Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också. På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på. I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare. Kanske skiva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna en länk till dem.

KAOS-award nr.1 går till Lena för hennes fina kort och hon är även ny trevlig bekantskap inom bloggvärlden!
KAOS-award nr.2 går till Hellas hörna, hon gör superfina kort och har alltid någon spännande vikning som bara måste testas! Glad att jag träffat på henne via bloggen!

KAOS nr.3 går till NetteR, en kortmakare med fina kort med intressanta detaljer och en mycket trevlig bloggare! Maila era adresser till mig på elenor.s@gmail.com så kommer korten hem i er brevlåda inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar