torsdag 26 november 2009

Tack för alla kommentarer!

Jag sov väldigt gott inatt, aå det var underbart, nu saknas bara en bäddmadrass!

Efter jobb och möte så blev det middag på Tomtebo, gulliga E gav mig skjuts upp då hon skulle åt samma håll, gissa om det var skönt efter att ha cyklat Böleäng-Ålidhem, Ålidhem-Dragonskolan.
Vi fick ris och en tonfiskröra som stektes lätt med ägg i + gröna ärtor, smakade bra, så blev mätt och belåten. Vi spelade lite Fluxx efter middagen, det var kul, men jag hann bara med två omgångar då jag skulle hem och skruva klart sängen.
regnade såklart när jag cyklade hem, efter att ha klarat mig från regn hela dagen!

Min morbror- som är guld värd, mötte upp hemma och då var jag helt slut efter turen hem på min lite bråkiga cykel, men nu är alla skruvar fastskruvade och det blev bara en över, inget saknades heller och lådorna gick smidigt in i skenorna!

Har lite pyssel att fixa med, ska limma lite bokstäver nu innan jag ska sova + dricka te med honung och lite droppar i! Kan bli en vitlöksmacka till också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar