lördag 7 november 2009

Svar från Glocalnet

Jag skickade ett brev till Glocalnet på inrådan från Konsumenternas tele-, tv- och internet byrå men fick inte något bra svar tillbaka från Glocalnet, de anser inte att jag har rätt till mer ersättning.

Svaret såg ut så här:

"Har titta igenom ditt ärende och finner inga fler skäl till att du ska få mer kompensation/ersättning. Jag ser att du har fått 285 kr i avdrag på fakturan som kommer i november, du har fått 300 kr i ringpott och vi har även tagit bort flytt avgiften som du egentligen skulle betala."

Det svar jag fick från kundtjänst den 23 oktober var att de skulle dra bort avgiften för både september och oktober vilket är ca 530 kr och även dra bort flyttavgiften + 300 kr i ringpott... känns inte som att det stämmer direkt jämfört med detta brevet!
Finns ju inga skäl varför jag "egentligen skulle betala flytt avgiften" när de inte skött sin del av avtalet. *SUCK*

Så ska skicka detta vidare till Konsumenternas tele, tv- och internetbyrå så får de jobba vidare åt mig! *Mutter mutter*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar