söndag 15 juli 2012

Smartson - Testat Lindahls Mymoment

Jag fick äntligen tag i Lindahls Mymoment som jag skulle testa för Smartson i veckan, närmare bestämt i onsdags, letade i alla ICA butiken nära mig men det var endast ICA Maxi som hade den och då bara med jordgubbssmaken! 
Hade inte insett att det var så små förpackningar men de var dock väldigt goda och bra för min mage! =)

Har kvar två stycken, en kommer snart att slinka ned men den andra får vänta tills imorgon!
Glatt överraskad av den snygga förpackningen, hoppas kunna testa blåbär i framtiden också!

Så får ge denna väl godkänt i min test! =)


4 kommentarer:

  1. Ser gott ut och kan tänka mig att det slinker ner :) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Jag har inte fått tag i någon drick yoghurt en var på ett stort IcaMaxi.
    Tack jag tyckte det var så svårt att få dit taket. Tänkte oxå på det att lite snett gör ju inget har tänkt ställa det på bomull sen. Ska virka lite granar oxå till det.
    Nu är hela foten blå på ovansidan måste varit en stukning den mittersta tån gör fortfarande ont. Har bra strumpor som sitter åt.
    Jobbigt när fossingarna sväller. Har det problemet oxå. Vet jag att jag ska gå mycket måste jag ha sköna skor. En gång när vi var och handla hade gått mycket så sa jag till gubben är det där mins fötter man skulle tagit kort, har lärt mej att sandaler modell finare är inget för mina fötter när jag går långt och det är varmt.
    Hoppas din skallebank har blivit bättre? Sen åskan gick i fredags har jag haft ont i huvudet känns som jag har ett hårt band sitter runt skallen och så mår jag lite illa.
    Idag har vi haft lite sol ingen regn ännu.
    Kram och ha en fortsatt bra dag

    SvaraRadera
  3. Jag gillar drickyoghurt, men det är så förbaskat dyrt. Mycket dyrare än vanlig yoghurt.... så jag tar vanlig. Kramar

    SvaraRadera
  4. Godmorgon! Kroatien ja.. det är ett land som jag aldrig har besökt men gärna skulle vilja :) Hoppas att du får en fin Tisdag, själv skall jag krypa ner i sängen efter första natten på jobbet.. Kram

    SvaraRadera