torsdag 5 maj 2011

Gäst designer hos Digistamps4joy

När jag vann hos Digistamps4joy tidigare så fick jag det roliga uppdraget att vara gästdesignteammedlem i deras nya utmaning som går ut på att fira något, vilket passade bra när jag hade valt deras digi "Fancy legs/snygga ben" och min kompis K nyss har fyllt år! Jag gav honom detta kortet och skrev inuti att "visst är C's ben snygga" dvs hans sambo! =) Kortet blev uppskattat! =)



I was chosen as a guestdesignteam 
member for this weeks challenge at Digistamps4joy and their theme is "Celebration", which suited me just fine when I had chosen their digi "Fancy legs" and my friend K just had his birthday! I gave him this card and wrote on the inside "Aren't C's legs fancy" C's his girlfriend! =) He liked the card! =)

3 kommentarer:

  1. Grattis till det. Vad skoj. Jättefint kort du gjort.Ha det så jättebra.
    Bamsekram

    SvaraRadera
  2. Such a fun and stylish card! Great job!

    SvaraRadera