måndag 2 maj 2011

Två födelsedagskort, ett nu och ett senare i veckan

I helgen umgicks vi med våra goda vänner K & C, K har jag känt länge från dansens golv och C lärde jag känna när hon började dejta honom, båda är supergoa människor så gjorde dessa kort till dem.
K fick ett tjusigt kort med snygga ben på och C fick kort med stickers som jag köpte för flera månader sedan med tanke på henne! =)
Här kommer kortet till C, jag gjorde en galge av metalltråd och klippte ut en bjälk + bord i brunt papper sedan satte jag ihop kortet och skrev ut texten med typsnittet Playbill! =) Jag blev himla nöjd med kortet och hon blev jätteglad! =)

4 kommentarer:

  1. Vad fint kortet blev! Det ska du ju helt klart vara nöjd med. :-)

    Ha en fin vecka!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Wow what a great card Elenor - love the boots!!! Really funky!

    SvaraRadera
  3. Hej och god morgon på dig vännen:)

    Vilket häftigt kort gillar detaljerna som du använt dig utav:)

    Tack snälla för ditt grattis så snällt av dig:)

    Hoppas att du har fått börjat ta igen dig efter helgens dansande:)
    Det låter inte kul med blåmärken men hoppas att Bodaborg och alla utmaningarna där var kul så det var värt alla blåmärken!

    Min Valborg var trevlig och helt okej så jag är nöjd tack snälla:)

    Önskar dig en toppen dag och vecka, ha det bäst och kramar från Lilla vännen Inger:)

    SvaraRadera
  4. Det var fint kort.
    Ska fota två kort jag gjort och lägga ut.
    Lägger ut duken när den blir färdig tar nog sin tid.
    Idag snöar det jättemycket stora fina flingor är knappt en grad varmt.
    Äntligen idag kom dom och sopa gatan.
    Ha en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera