lördag 14 maj 2011

Spotlight Saturday at Michelle Perkett Studio

Here is a card with a lovely mother and child image from Michelle Perkett called Mermaid Lullaby!
I just love this image, it's a wonderful card to a new mother! =)

Här är ett kort med en underbar mor och barn bild fråm Michelle Perkett som heter Sjöjungfru vaggvisa!
Jag älskar den här bilden, det är ett underbart kort till en nybliven mamma! =)

Don't forget this weeks challenge at MPS!
Glöm inte denna veckas utmaning hos MPS!

13 kommentarer:

  1. Håller med! De var riktigt vackert1

    SvaraRadera
  2. Visst är det ett vackert kort! kram

    SvaraRadera
  3. Ja har börjat en ny medicin så det är nog så att vi hittat rätt nu. De är helt annorlunda kan ja säga sååå skönt.

    Ja fullt upp är de allt som oftast och det känns skönt att veta att fler än jag inte hinner städa...

    SvaraRadera
  4. Köpte en ny stämpel häromdagen... dammtusarna i hörnen är änglarnas tofflor... ler stort så de får vi tänka på när vi ser massa damm...

    SvaraRadera
  5. Beautiful card Elenor! I love the way you added the stars for your accents. Great coloring of this cute image and I like the little bit of glitter that you put on her tail.

    SvaraRadera
  6. Riktigt font! Här har vi höstväder denna morgon...bara 5 grader och dimma! Kramiz

    SvaraRadera
  7. Ja den kommer bli användbar de e ja helt säker på. Har lite tankar nu på va jag ska hitta på å då ingår den. LER. TACK.

    SvaraRadera
  8. Så fint kort.
    Gick det bra med läxan igår?
    Kände mej hängig i helgen trodde jag skulle bli förkyld. Men det är okej idag.
    Satt och virka på min hjärtekatt.
    Paraplyväder här idag.
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Japp ska sätta mig nu om jag bara får upp röva ur soffan. LER...

    SvaraRadera
  10. det var en bild som förmedlar lugn o ro

    SvaraRadera
  11. Synd att vi inte har någon nybliven mamma så långt ögat når. Kram

    SvaraRadera
  12. Ett perfekt morsdagskort! :)

    Jag måste nog erkänna att jag inte kommer ihåg hur vinnarlåten går alls. Enligt mig fanns det nog några som var lite bättre. Men man vet aldrig, jag kanske ändrar mig :)

    Hoppas du haft en fin fin dag
    Kramisar

    SvaraRadera