torsdag 5 maj 2011

Karber Challenge #31

Karber Challenge #31s tema är att använda dina favoritdekorationer, jag valde ett fint paper och gröna rhinestones! =) Sushitexten hittade jag när jag letade definitioner på nätet, sushibiten kommer från ett papper "Pinch of This... Cookbookin' paper" och geishan köpte jag från Karber tidigare i veckan! =) Inspirationen kommer från Sharon! =) Skapade denna canvas till utmaningen och det är en present till en vän!


Karber Challenge #31 has the theme "Use your favorite embellishments" and I used the lovely paper and green rhinestones, the sushi piece are from a paper I bought earlier and the text from a google search for sushi definitions! The image was bought from Karber's webshop earlier this week! The inspiration came from Sharon, so I used all this to decorate a canvas as a gift for a friend! =)

10 kommentarer:

  1. Hi Elenor - this is absolutely fantastic!!!! I love it and I bet your friend will too!!! I'm so glad I inspired you!! I love it well done!

    SvaraRadera
  2. So beautiful card! Thank you for playing The Karber Challenge :)

    SvaraRadera
  3. Å´så fint det blev! Du är super!! Kramiz

    SvaraRadera
  4. Hej på dig vännen och god morgon:)
    Vilken fantasi du har, kortet är jättehäftigt och läckert:) Jag gillar det massor:)

    Det är svårt att se på den gröna korgen men det sitter i en ängel på den:) Har ingen bra kamera att ta detalj bilder och närbilder på:) Något som står på önskelistan kanske till Jul eller någon annan gång hmmmm:)

    I går var det okej väder igen och i dag skiner solen också:)
    Hoppas att det blir sol och värme i morgon för då ska jag på bröllop och min klänning är inte för snöväder !!!!!
    Lycka till med att göra din bokbox är säker på att den blir kanon snygg ska bli trevligt och se sitt resultat:)
    Önskar dig en underbar fredag och helg, ha det bäst:)
    Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

    SvaraRadera
  5. Wooow vad fint kort.
    Du kanske får göre en liten fågelskrämma och sätta i smultronplantan så inte fåglarna kommer och äter upp dina smultron.
    +1 har vi och solen kikar fram hoppas det fina vädret kommer till helgen som det pratas om.
    Ett år hade jag bara grönsaker på balkongen i stället för blommor
    Kram och ha en bra dag.

    SvaraRadera
  6. Jag gillar när det är konstverk på canvas. Min son har fotografier på canvas. Läckert. Kram

    SvaraRadera
  7. Godmorgon denna strålande fina lördag! Kramiz

    SvaraRadera
  8. Jag antar att din vän gillar sushi ;)
    Fint kort..

    Smultron har vi växande lite överallt på vår tomt. Du hade bara kunnat kommit hit och grävt upp lite och tagit hem ;)
    Vi har några ställen vi låter smultronen växa på men det sprids som ogräs runt om..

    Trevlig helg
    Kramisar

    SvaraRadera