tisdag 3 maj 2011

Michelle Perkett Studio Challenge "Mother's Day, Europe"

Det är dax för en ny utmaning hos Michelle Perkett Studio och denna gången har vi i designteamet gjort kort på tema Morsdag, Europa! =) 
Jag använde mig av bilden "Vår" från Michelles Etsy shop och tyckte att den passar bra nu när våren är här och det är en fin bild att fira min mamma med!
Glöm inte att ni måste använda en av Michelles bilder för att vara med i utmaningen, annars är det inte ett giltigt bidrag, lycka till med era skapelser och ha så roligt! =)



It is time for a new challenge at Michelle Perkett Studio and this time we in the designteam has made card for the theme "Mother's Day Europe". =) 
I used the lovely "Spring" image from Michelle's Estsy shop and made this card for my mum, thought it was a great image since it's spring here now.
Don't forget that you have to use one of Michelle's images to be eligible to join the challenge, good luck with your creations and have fun!

12 kommentarer:

  1. Jätte fint kort...

    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  2. ännu en bra tolkning av dig

    SvaraRadera
  3. Jösses, det är ju inte klokt! Jag har förträngt att det är mors dag! Kram ♥

    SvaraRadera
  4. De där kortet kommer att glädja mamsen!

    SvaraRadera
  5. Ja just ja! Det är ju mors dag snart! :)

    Skulle behöva göra en repris av din gårdagskväll. En kopp te och gå och lägga mig men det är så himla svårt att komma isäng i tid. Det finns så mycket man ska hinna med när man väl är vaken. Bloggen t ex ;)

    Kramisar

    SvaraRadera
  6. Fint kort!

    Du har något att hämta i min blogg. :-)

    Kram.

    SvaraRadera
  7. Lovely, Elenor! I love how you colored Spring's hair, what a beautiful card for your Mother, I know she's going to love it! Thank you so much for your amazing inspiration for us all this week!

    Hugs,

    Michelle

    SvaraRadera
  8. Hej på dig min vän:)
    Kortet du har gjort är riktigt vackert och jag gillar det:)
    Det är klart att du ska testa på att göra en bok-box är säker på när du har testat att du är sugen på att göra mera en bara en:)
    Håller helt med det är kul att göra kort med tema:)
    Tänka sig att det snöade här i går och även i dag det är fasen inte klokt!!!!
    Å kallt är det också brrrrrr.......
    Ha en toppen dag min vän och var rädd om dig:)
    Kramar från din lilla vän Inger:)

    SvaraRadera
  9. Så vackert kort! Här har vi vinter nu...boots o skinnjacka är det som gäller...kanske bord plocka fram vantar också...Kramiz

    SvaraRadera
  10. Hej :)

    Hoppas att du får en härlig onsdag.

    sv. Ang överdelen till min påsk ask.
    Själva plats bubblan är ifrån en leksak som jag sparat :)

    Kram kram Gurkiss

    SvaraRadera
  11. Fint kort du har gjort.
    Var inget kul väder här igår rackarns vad det snöa och mitt i allt oväder så kom dom och sopa upp sanden från gatan.
    Har tagit fram garn så idag ska jag börja på hjärtekatten.
    Kramar och ha en bra dag.

    SvaraRadera
  12. Hoppas jag med att dressen är skön. Det kanske är så att man blir missnöjd! Nej, det hoppas jag verkligen inte..

    Hoppas du haft en bra onsdag
    kramisar

    SvaraRadera