tisdag 24 maj 2011

Michelle Perkett Studio "Make your own backgroundpaper"

This weeks challenge is about making your own backgroundpaper and I used a dragonfly stamp and made the background for the three graces ballerinas! =)

Denna veckans utmaning är att göra ditt eget designerpapper, så jag använde en trollsländestämpel som bakgrund till de tre ballerinorna! =)


I'm entering this in the challenge, since it's not my team that are doing the challenge this week! =)

Jag är med i denna veckans utmaning, eftersom att det inte är mitt designteam som är ansvarig för utmaningen denna veckan! =)

Don't forget that you have to use one of Michelles images to enter the challenge!

18 kommentarer:

  1. du är duktig, ha en fin kväll nu

    SvaraRadera
  2. This is so pretty and feminine!!

    SvaraRadera
  3. Very pretty, I love that image! :)

    SvaraRadera
  4. Va kul att designa sitt papper.
    Kortet är jättefint.
    Hade tur igår när jag åkte till dietisten var det uppehåll och precis när jag kommer hem så blev det ett riktigt skyfall.
    Din nässköljare har du köpt den på apoteket?
    Ha en bra onsdag.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. inget nytt här, jag tittar in igen

    SvaraRadera
  6. Dom här utmaningarna du gör. Är det som en tävling man kan vinna saker i eller är det bara en utmaning?

    Du var flitig igår du med. Det är skönt när man får lite gjort. Synd bara att man måste göra om det ganska fort igen :(

    Kramisar

    SvaraRadera
  7. Such a wonderful card,lovely layout and image. Thanks for joining us this week at Truly Scrumptious...
    Mandy x

    SvaraRadera
  8. Idag har solen hittat hit +10 ingen blåst idag.
    Igår fick jag ordning på kärleksknutarna. Dom är kul att göra.
    Hade du en mysig logdanskväll?
    Vi har en lada här i byn som det är logdans i någon gång om året.
    Ha en bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  9. Hejsan =)
    var ett tag sedan, själv har jag haft en paus men är tillbaka igen. Ville kolla om du hade det bra. Du är lika pysslig som du brukar =) Kram Browneyedgirl www.blog.mama.nu/browneyedgirl

    SvaraRadera
  10. Hej och god morgon på dig vännen:)
    Vilket snyggt kort du har gjort, önskar dig lycka till med utmaningen:)
    Här är det en underbar dag med sol så dagen börjar bra:)
    Hoppas allt är väl med dig och att du får en toppen dag med mycket sol du med:)

    Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

    SvaraRadera
  11. Thank you for your lovely comment and visit to my blog....
    Mandy x

    SvaraRadera
  12. God morgon god morgon vännen:)
    Tänka sig att det redan är fredag igen !!!!
    Tack snälla för ditt grattis i efterskott så gulligt av dig:) Å jag har fått jättemycket fint så jag är super nöjd och mycket tacksam:)
    Jag hade också en mycket trevlig födelsedag så jag är jättenöjd med dagen:)
    Tyvärr så regnar det mycket just nu och det är mörkt och kallt inte alls roligt väder i dag. Hoppas det blir bättre i löpet av dagen då vi ska ha grillparty för min styvdotter som fyller 18 år i dag:)
    Ha en toppen dag och helg:)
    Kramar från Lilla vännen Inger:)

    SvaraRadera
  13. He!
    Nu är Hebbe i Göteborg.
    Nu kan man göra vilket djur som helst så det hjärtsjukes syskon oxå får ett djur.
    Igår tvätta jag alla fönster och bytte gardiner i morse vakna jag till regnet som smattra mot fönstret.
    Var full fart för dej igår, trevlig avslutning ni fick på kvällen.
    Kramar

    SvaraRadera
  14. Heeej! :) Kul att höra ifrån dig, har varit lite dålig på att kika in här så det for bli en ändring på det nu! :) Fint kort som vanligt! :D SV: Jaa, dagarna går ju så fort så bäst att kika på något i tid känner jag! :) Tack, önskar dig desamma. Kramis

    SvaraRadera
  15. How pretty is this! You did a great job on your background paper and I love this image. Thanks for sharing with us at Stamps R Us!
    Jo xx

    SvaraRadera