måndag 9 maj 2011

NettieG's Digital Gems Challenge "Every Day is Mother's Day"

Här kommer mitt DT-bidrag till den nya utmaningen, "Varje Dag är Morsdag", som börjar idag, jag valde att sätta ihop de två bilderna och dekorera min maj/juni sida till min kalender med dem! =) Hoppas ni vill vara med och tävla denna gången, mer info om hur ni får tag i en av de utvalda bilderna finns i förra inlägget!


Here is my DT-creations for this challenge "Every Day is Mother's Day", I used both of the images and merged them into one and decorated my May/June page for my calender with it! Hope all of you will join us, you can read more about how to get the featured image in my earlier post! =)

4 kommentarer:

  1. Fin bild du har gjort.
    Beställde färgpatroner till min skrivare hos ColorBob igår tycker dom är snabba och billiga på originalpatroner.
    Hoppas du får tebax din skrivare snart.
    Idag är det tvättdag för mej och så står dammsugaren och väntar på mej.
    Kram och ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Jag pysslar alldeles för lite just nu (känner paniken komma smygandes), men vädret är underbart ute och jag kan inte sitta inne, hur kul det än är :-)
    Jag håller tummarna för din sallad. Annars så får du göra ett nytt försök!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Klart vi ska fira morsdag varje dag! Min mamma är värld att firas :)

    Som tur var finns det billiga smultronplantor att köpa. Längtar tills jordgubbarna börjar växa! Mmm gott :)

    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Hej där. Du är ju bara så rackarns duktig. Hoppas det går bra med dina plantor. Jag funderar på att gör en jordgubbspyramid på balkongen här. Saknar min trädgård nåt enormt. Nu då allt börjar gro och frodas. Ha en bra kväll.
    Kramen

    SvaraRadera