onsdag 19 oktober 2011

CDAC Progressive freebie challenge 5 - Fourth card

I just finished my fourth card for the CDAC Progressive freebie challenge and this is more in a festive christmas theme with the lovely girl with gingercookies from ShopScrapBookingSupply! I think four cards will be enough for this time! =)

Jag är precis klar med mitt fjärde kort till CDAC progressive freebie utmaning och detta kortet har ett lite festligare julstämnings tema med en söt tjej och en korg med pepparkakor från ShopScrapBookingSupply! =)
Dock så tror jag att fyra kort får räcka för denna rundan! =)


11 kommentarer:

  1. What a beautiful Christmas card. some one will be very happy to recieve it.

    SvaraRadera
  2. Ja du, nu närmar sig julen igen...Här är frost idag efter gårdagens regn...Kramiz

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Det var fina kort du har gjort.
    Tänkte på detaljerna till klockor en leksaks barnklocka kanske är något.
    Har inte börjat med gässen. Ska sy dom till nästa måndag. Ska köpa mer enfärgat tyg.
    Dela på gristyget fick jag inte göra.
    Så klart att jag valde ett mönster där det inte står några mått på delarna.
    Ha en bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  4. Hej på dig vännen:)

    Mycket snygga kort du har gjort sedan sist du är duktig på att skapa:)

    TUSEN TACK snälla du för dina trevliga rader om mina ”Cupecakes” vad GLAD jag blir att du gillade dom:) Dina ord hos mig uppskattas mycket:)
    Här kommer en länk där du kan se hur man kan göra cupecakes ! Lycka till och testa på själv:)
    http://www.youtube.com/watch?v=rkVm1Tif6gI&feature=player_embedded

    Å vad snällt av dig att säga att jag är duktig på att göra kort också fast jag själv inte tycker det:)

    Hoppas du mår bra och att veckan flyter på bra för dig:)
    Har fått en hel del behandlingar så har varit lite sådär men nu mår jag bättre igen!
    Det går lite upp och ned så är det och det är bara att ta det som det kommer!!!

    Önskar dig en jättetrevlig dag och ha det bäst :)

    Kramar från Lilla Inger vännen♥:)

    SvaraRadera
  5. 1,2,3.... Hur många får det plats i korgen?
    Sött!

    SvaraRadera
  6. Beautiful job of showcasing this image! Love your non traditional colors for a Christmas card!! Thank you so much for playing the CDAC PROGRESSIVE CHALLENGE
    hugs
    donna
    cdacpc/DT

    SvaraRadera
  7. God morgon på dig nu är det fredag:)

    Å tusen tack vännen för besöket och orden hos mig blir alltid lika GLAD och det är alltid lika trevligt:)Trevligt att du tyckte om hatten och hattasken:)

    Tokigt att du snuvar håller tummarna för att du orka dansa när ditt favoritband ska spela!!!

    Själv ska jag packa nu åker i väg till Italien i morgon med min kära Henrik i hela fyra dagar JIPPI :) Mys mycket mys :) Ser verkligen fram i mot det ska bli helt underbart:)

    Ha det bäst och ta hand om dig du med!!!

    Trevlig fredag och helg på dig :)


    Kramar från Lilla Inger vännen♥:)

    SvaraRadera
  8. I love it Elenor, I love how you have coloured it and that side border looks so pretty.
    Love ~ Lady Anne xx

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!
    Jag sparar på en massa bra att ha saker kan ju vara bra att ha när man gör kort.
    Känner att jag måste dra ner på något projekt jag gör så jag hinner med allt. Gässen ligger och väntar så snällt på mej.
    Jag som vill lära mej calligrafi men det får vänta.
    Jag missade inte regnskurarna igår. Kallt idag är -3.
    Lärde mej en ny virkteknik igår, måste memoreras idag så den sitter som en smäck på hjärnkontoret.
    Ha en bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  10. Äntligen fredag och inte vilken fredag som helst inte...en underbar fredag!!
    Kallt i morse, gubben rapporeterade -7 i munkedal. kramiz

    SvaraRadera
  11. Du är otroligt produktiv... Snyggt blir det också! Kramar

    SvaraRadera