söndag 2 oktober 2011

Födelsedagspresent till morbror + kort

Min morbror fyllde år i fredags så jag knåpade ihop en liten present åt honom, hittade canvas ramar i Uppsala i somras så använde en av dem till detta, den är 12x12 cm!
Testade att göra en älg i siluett, den var lite knepig men till sist fick jag den att se hyfsat rätt ut! Använde mig av denna bilden som jag hittade på nätet:


 Detta är min älg:


Och så här blev tavlan jag gjorde med papper från Kaizer craft och ritade av älgen på ett brunt papper!





Sist men inte minst födelsdagskortet:



3 kommentarer:

  1. oh elenor that is awesome...bet your fingers are sore after all that wire bending though!!
    hugs lou xxx

    SvaraRadera
  2. Hej och god morgon på dig vännen:)

    WOW WOW WOW vilken helt underbar present du har gjort och vilket kort det gillade jag SJUKT MYCKET:) Så läckert och snyggt allt blev han måste ha blivit SUPER GLAD:)

    Det är kul när man kan använda gammalt och göra om det till nytt älskar det:)
    Å du tack snälla vännen för allt beröm så snällt av dig och jag blir så GLAD ska du veta:)

    Det låter som att du har haft en bra helg med lite blandat precis som det ska vara:)

    Jag har också haft det precis som du lite blandat med allt möjligt och det har varit en bra helg som jag är mycket nöjd med:)
    Hoppas att veckan också blir bra nu med inte allt för mycket regn och tråkigt väder!!!

    Ha en underbar och skön måndag och vecka som kommer:)
    Var rädd om dig !

    Massor med kramar från Lilla Inger vännen ♥:)

    SvaraRadera
  3. Häftigt! :D riktigt snyggt, o kortet med! :D blev han glad? eller har han fått det än? ;P

    SvaraRadera