fredag 28 oktober 2011

Grå fredag

Nu är det en grå fredag och regnar inte just nu, men är fuktigt ute! Haft några milda dagar med 7-9 grader, tyvärr regn också! Har en after work ikväll att se fram emot, så det ska bli trevligt! =)
Imorgon blir det IKEA igen, så ingen sovmorgon men förhoppningsvis en trevlig dag, kommer inte hem förrän på kvällen, så skönt med en söndag utan direkta planer!
Till veckan jobbar vi mån-tis, sedan får vi höst lov, det längtar jag efter! Kommer att fara på en liten utflykt, så det ska blir trevligt, upptäcka lite nytt!
Igår var det torsdagsmiddag och det blev ljuspunkten, efter en lite seg dag. =)

Önskar alla en trevlig helg!

5 kommentarer:

  1. Härligt med lite helg nu och du vad skönt att även ni kan få lite höstlov. Jag har sonen hemma denna veckan och han lär njuta av att slippa gå till skolan. Kram

    SvaraRadera
  2. Detsamma och ha en trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  3. Hela Sverige går i grå ton nu och det är inget annat att vänta nu. IKEA är ett ställe jag gillar, men är sällan där tyvärr! Kramar

    SvaraRadera
  4. Idag har vi strålande solsken,efter flera dimmiga dagar. Ha en trevlig helg! kram

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Hoppas du fick tag i en massa bra att ha grejer när du var på Ikea.
    Här är höstlovet bara torsdag - fredag. Medans södra sidan har höstlov hela nästa vecka.
    Idag har vi en fin dag med blå himmel och sol.
    Man borde få göra en magnetröntgen så dom kan se vad det onda är som din mamma och jag har i knäet. Kan ju vara menisken - artros.
    Ska göra om avmaskningen på min socka den blev inte bra. Gör på mitt sätt.
    Ha en bra kväller.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera