måndag 31 oktober 2011

NettieG's Digital Gems Challenge "A recipe challenge"

This is a recipe challenge and we in the designteam got to use the lovely image "Emily n Mommyz Clothes" and here is the recipe:

1 IMAGE
2 FLOWERS
3 GEMS/FLATBACK PEARLS

My card turned out with a vintage feeling, apparently, I just remembered all the times we visited grandma and all the clothes, shoes and accessories we got to use for dress up at their place! =) 

Detta är en recept utmaning och vi i designteamet fick använde den underbara bilden "Emily i mammas kläder" och här är receptet:
1 BILD
2 BLOMMOR
3 JUVELER/HALV PÄRLOR

Mitt kort fick tydligen en vintage känsla, jag tänkte mest tillbaka på när vi hälsade på mormor och alla kläder, skor och tillbehör som vi kunde använda till att klä ut oss i! =)



Challenge rules can be read at the right hand sidebar at NettieG's Digital Gems Challenge Blog!


5 kommentarer:

  1. Så sött kort det blev :) Hoppas att du fick lite vila innan jobbet idag, men om jag inte minns fel så har du lite extra ledigt denna vecka. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Fint kortet blev.
    Jag tänkte oxå på när man klädde ut. Vad kul det var när man fick gå i klackskor som man sa om högklackade.
    Skulle också åkt till Ikea i lördags men då var jag så förkyld. Gick över snabbt men det satt sej i bihålerna istället. Tror aldrig jag haft så ont som den här gången.
    I går var det full rulle hela dagen så på kvällen fick jag till mina gäss har ju haft två veckor på mej.
    Ha en bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  3. Hoppas att kommentaren kom fram..

    SvaraRadera
  4. Oh great card Elenor - cute image and love the patterned paper!

    SvaraRadera