söndag 23 oktober 2011

Dare To Be Sassy Thursday #95

Sassy Studio Designs har en utmaning på torsdagar och denna gången är temat "Halloween" vilket passade mig bra då den nyaste freebien var en halloween bild! Så nu har jag gjort ett kort med "Bewitched"! Hade kvar en liten bit av ett halloween papper och lade till ett band som passade bra som en lite spöklik bakgrund!

Sassy Sudio Designs has a challenge on Thursdays and this time the theme is "Halloween" which suited me just fine, since the newest freebie was a Halloween image! So I've made a card with "Bewitched"! I had a piece of halloween scrap paper left and added a ribbon for a spooky background! 

 

9 kommentarer:

  1. Another great Halloween card with another great image!!! Great background and love the orange & black!!

    SvaraRadera
  2. Ooo, Elenor, she certainly IS bewitching! Fun Halloween paper and ribbon! Love her sassy green boots! Thanks for playing along at Sassy Studio Designs! :)
    {hugs}
    Regan

    SvaraRadera
  3. Love those boots. She looks just beautiful. You did a great job on this one.

    SvaraRadera
  4. Great take and love how you used the Freebie Friday image too! Thanks for sharing and playing with us at Sassy Studio Designs this week!
    Hugs,
    Karen C

    SvaraRadera
  5. Häftig häxa! Ha en bra söndag!

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Fina kort du har gjort.
    Tack. Jag vill alltid sätta något på nyckelskåpen jag gör.
    Det jag har jag bränt in en gammal bild på en flicka som sitter och gungar. Och på sidorna står det flickor och tittar på gungande tjejen.
    Blev det dans för dej igår?
    Tycker det är så fint med kalligrafi. Har köpt pennor som man använder.
    Hade en bra dag igår baka bullar och havrebollar som jag tog med till kalaset.
    Kalas idag igen har bakat skorpor och köpt en fin glasburk som jag ska ge istället för blomma.
    Ha en bra dag.
    Kramar

    SvaraRadera
  7. oh ja jag har haft en underbart skön och lugn helg, helt ensam, välbehövlig!

    hoppas du haft det bra kram

    SvaraRadera
  8. Jag tycker hon ser ut som en riktig diva... Snyggt! Kram

    SvaraRadera