måndag 17 oktober 2011

NettieG's Digital Gems Challenge "Anything but Rectangle"

Time for a new challenge at NettieG's Digital Gems and this time the theme is "Anything but Rectangle" so we in the Designteam had to get creative and make something else. I used the wonderful "A valentine ornament" since it can be used for other days then Valentine! =) So I made a heartshaped card for the challenge!

Hope you all will join us in this challenge! =)

Det är dax för en ny utmaninhg hos NettieG's Digital Gems och denna gången  är det "Allt utom Rektangel" so vi i designteamet fick var lite kreativa och göra något annat! Jag använde den vackra "Alla hjärtans dags dekorationen" efter som att den kan användas till annat än Alla hjärtans dag! =) Så det blev ett hjärtformat kort till denna utmaningen!

Hoppas att ni alla vill vara med i denna utmaningen! =)

13 kommentarer:

  1. Godmorgon denna måndag! Fint kort! Idag var det fem minusgrader här! Kramiz

    SvaraRadera
  2. Så fint! :)
    Jag tycker helgen gick för fort.... hade behövt en sovmorgon till :)

    kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Är så rackarns jobbigt när det strular med Bloggen. Har sett att det är flera med inloggningsproblem på andra bloggar.
    Fina kort du har gjort.
    Igår hämta jag buljong från Bong som jag ska testa.
    Kul med Smartson.
    Igår försökte jag få ordning på mina flygande gäss och när jag kom på hur man gjorde så hände nått dumt från min sida. Skar bort tyget som jag tyckte var överflödigt skulle inte gjort det. Så nu är det bara att börja om. Man lär sej av misstagen sägs det ju.
    Ha en bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  4. Sådant fint kort och visst kan det användas till det mesta med hjärtformer :) Hoppas att du får en bra start på nya veckan. Kram

    SvaraRadera
  5. I love the shape Elenor - it's great to make something other than a sqaure!!! Great image you have chosen too.

    SvaraRadera
  6. Ja den är baserad på en bok, men den kan jag inte läsa nu, kommer bara ha filmen i huvudet..

    kram

    SvaraRadera
  7. Ja jag får nog vänta 1år eller så, då kan jag nog läsa boken :) Då har jag kanske glömt vem mördaren är med haha :)

    Det är Linnea Henriksson som sjunger, hon som var med idol förra året! Jag kan med känna igen mig i den texten!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Dagen var bra tills ett barn börja spy som tusan..så sitter å mår illa, men hoppas jag slipper magsjuka!! :) Vore ett under om jag klara mig, jag som fick torka upp det!

    hoppas din dag var bra!

    SvaraRadera
  9. fan vad svårt egentligen. Haha! Jag gör ju bara rektangulära kort.
    snyggt blev det, som vanligt! :D Ohh, jag vill verkligen ha promarkers.. Krigge har billiga nu, ska be svärmor kirra dem i julklapp. haha! (det var hon som frågade vad jag ville ha... inte massa girigheter här) :P

    tack så jättemycket! :D Testade det du skrev om stämpeldynan på kanterna- det kanske du såg? SKITHÄFTIGT!!!! :D
    tack så massa jättemycket för tipset! Har dock bara röd stämpel än så länge, så andra färger får jag ta i vattenfärg. men det är mkt långsammare. :P

    SvaraRadera
  10. Så mjuka fina linjer rakt av i bilden. Kram

    SvaraRadera
  11. Hoppas med jag slipper... En god natts sömn skall nog få mig må bättre :)


    Kram

    SvaraRadera
  12. Den serien som går på4:an?

    jag var med sugen på se den, men sen såg jag det skulle vara 2 avsnitt per fall och jag är sämst på komma ihåg sånt och missar alltid nått avsnitt å det är synd (:

    kram

    SvaraRadera
  13. Danskarna är bra på såna serier...minns jag verkligen killade mordkommissionen när den gick :)

    Kram

    SvaraRadera