söndag 2 oktober 2011

CDAC Progressive challenge 4 - Second card

Here is my second card for the Progressive Challenge at CDAC and it's with a fun version of  McGonogall from Simply Betty Stamps called The Potters! 
She was fun to color and I added a word for the cat! =)

Här är mitt andra kort till den Progressiva utmaningen hos CDAC och det är med en rolig version av McGonogall från Simply Betty Designs som heter The Potters! 
Hon var rolig att färglägga och jag lade till ett ord för katten! =)

8 kommentarer:

  1. What a fun image!!! So cute - love your card Elenor!!

    SvaraRadera
  2. Häftigt!! Antar att du är mitt i baket nu...Ha en riktigt bra söndag! Kramiz

    SvaraRadera
  3. Så fint kort, lite busigt och något man blir glad över :) Hoppas att du får en fin Söndag medasn en annan sover bort lite trötthet i sängen. Kram

    SvaraRadera
  4. Hej på dig vännen:)

    WOW nu var det redan tre underbara snygga nya kort som du bjuder på sedan sist jag hälsade på:) Gillar dom alla tre riktigt snygga:)

    Trevligt att du gillade mina ljus som jag hade gjort:)
    Jag har inte haft något problem med bakplåtspapperet att det tar med servetten när man tar bort det, jag har väl haft tur !!!

    Är mycket glad för din skuld att din vad är mycket bättre nu inte roligt att gå runt och ha ont !
    Hoppas du har haft det trevligt på kalaset du skulle på nu i helgen och att du har vilat lite så du är redo för dans nästa helg:)

    Vi har också haft mycket blandat väder här med sol å värmt och sedan regn och kalt. I dag är det lite mitt i mellan!

    Ha en underbar och skön söndag och vecka som kommer:)
    Var rädd om dig !

    Massor med kramar från Lilla Inger vännen ♥:)

    SvaraRadera
  5. WOW! Another awesomely colored creation! This is PERFECT!! So glad you've come to join us in Round #4 of the progressive challenge! Enjoy!

    Darlene
    CDAC Board

    SvaraRadera
  6. What a great card you have made here Elenor, I didn't know what to do with this one *laughing* Your colouring is fabulous...
    Love ~ Lady Anne xx

    SvaraRadera