onsdag 5 oktober 2011

Yttertaket klart

Ringde min kvartersvärd i måndags och fick till sist tag i henne, då fick jag vet att de hade varit förbi i fredags och lagat yttertaket, men de glömde den lilla detaljen att meddela mig, så hon bad om ursäkt för det! 
Sedan ringde den andre ansvarige och sa samma sak, däremot kan det ta en månad eller mer innan de fixar innertaket, måste torka ordentligt och det tar tid, Tydligen är det inte mögel däruppe trots allt regn, så något positivt i alla fall! =)

Huvudvärk sedan igår, värre idag och tröttare än tröttast, ska dricka lite mer varmt, äta en vitlöksmacka och packa ihop en liten sak som ska skickas + fixa lite andra saker som ska iväg nu snart! =)

Hoppas må bättre tills på fredag, då det är dax för dansmara i Skellefte, har sett fram emot det länge nu, när favoritbandet dessutom spelar i kvällarna två! =)

22 kommentarer:

  1. Hej och god morgon på dig vännen:)

    HOPPAS HOPPAS att din huvudvärk är borta och att du inte är helt ihjäl vännen!!!
    Det är så himla jobbigt när man inte är på G och inte mår bra!!!

    Jag var på Smärtis i går, ska i väg i dag med och även i morgon puh ! Dom kör så det ryker med mig för tillfället och det känns för i natt vaknade jag klockan tre av en fruktansvärd värk i nacken och ryggen!!! Inte kul alls och jag känner mig som en zombie i dag!!!

    Men men man kan inte alltid ligga på topp!!! Så piller, sen Smärtis och sedan blir det jag och soffan känner jag !!!!

    Trevligt att du fick mysa lite med lille Walter och att bokklubbsmöte var bra:)

    Ha en toppen dag och hoppas att du får må bra min vän håller tummarna för det!!!!

    Massor massor med kramar från Lilla inger vännen♥:)

    SvaraRadera
  2. Tur att det inte hann att mögla!
    Hoppas du inte blir sjuk nu, det är så mycket som grasserar nu på hösten! Kramiz

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Fy rackarns vilket krångel jag haft och sökt alla möjliga fel och gjort som det stått. Hoppas att det är okej för mej att köra med Firefox.
    Datan har tagit så mycket tid att gässen har varit vilande. Igår kväll satt jag och kika på mönster på väskor.
    Tänk om det finns mögelsporer tänkte på din huvudvärk.
    I huset vi är i på torsdagar där finns det mögel sägs det. Varje gång jag är där blir jag så täppt i näsan och får skallebank.
    Du får göre en riktig dunderkur så du är kurant när det är dansmaran.
    Ha en bra dag.
    Krya På Dej Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  4. Bra att de har varit där och fixat det, men de kunde ju ha sagt till ;) Hoppas att du har en fin Torsdag, snart helg. Kram

    SvaraRadera
  5. BRA att det händer något. Hoppas det inte tar alltför lång tid innan allt är klart.
    Krya på dig. Kramar

    SvaraRadera
  6. Hoppas din huvudvärk gå över och att du får sova i natt!

    - Vad kul att du tycker det!
    Nej jag hoppas att både du och jag slipper det. Går också hellre på dop, det var länge sedan jag var på det. Bröllop har jag aldrig varit på heller. Bara förnyelsebröllop! :)

    SvaraRadera
  7. Godmorgon denna fredag! Jag hoppas att den är god så du inte blev sjuk! Fast nu är det så många som hostar, ntser o snörvlar överallt så det är ju svårt att undvika eländet! Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Firefox verkar bra. Lättare att lämna kommentarer till dej oxå nu. Och alla andra som har samma bloggportal som vi har.
    Hoppas din dunderkur gör under.
    Igår lärde jag mej en ny sorts virkteknik som heter dubbelvirkat. Vi har tema "grytlappar" den här måndaden.
    Vi gjorde ett fint kompendium med massa mönster som vi kopiera.
    Ha en bra dag.
    KryaPåDejKramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  9. Äntligen fredag vännen Jippi:)

    Är så himla GLAD att denna veckan snart är över för det har varit en mycket tuff och jobbig vecka men så blir det i bland!
    Bara en behandling kvar på Smärtis i dag och ett möte hos Arbetsförmedlingen sen så ska jag svimma av och ta det luuuuuuungt:)

    Tokigt att du fortfarande i går inte var på topp hoppas att det känns bättre i dag!

    Håller också tummarna för vädret vi vill ha fint väder och sol inte mycket regn mörkt och kallt ush !!!!

    Å du vad jag lääääääääängtar efter min soffa nu ska bli underbart att få svimma av där sen !!!!

    Önskar dig en helt underbar fredag och helg och dom bästa önskningar till dig:)

    Må så gott och var rädd om dig!

    Kramar från Lilla Inger vännen ♥:)

    SvaraRadera
  10. Hoppas att du mår bättre idag, och att du får en fin Fredag och helg. Kram

    SvaraRadera
  11. Vad skönt att du är bättre, så du inte missar dansen. I helgen är jag ledig och det blir bilbingo för vår del. ha en fin helg.. Kram

    SvaraRadera
  12. Jag önskar dig en härlig helg. Hoppas du är hel efter dansen och inte får en massa träningsvärk. Kramar

    SvaraRadera
  13. Godmorgon i stugan denna lördag! Hoppas du fick en trevlig fredag och att dagen idag blir bra! Kramiz

    SvaraRadera
  14. Hej vännen!
    Hoppas du blev så kurant så du kunde åka iväg på dansen.
    Helgen börja inte bra har sån jädrans värk. Men lite skoj ska det bli. I mitt pysselrum har jag en soffa på den har jag lagt massa pryttlar och papper som ska sorteras. Ska försöka fixa det i helgen.
    Vi har lagt in Firefox på dom andra två datorerna oxå.
    Ha det så bra.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  15. Hoppas att du mår bra nu! kram

    SvaraRadera
  16. Huvudvärk?
    Håller Du på att bli Förkyld eller är det måske självförvållat?!

    SvaraRadera
  17. Haft en toppenhelg, bilbingo igår iofs ingen vinst men det var kul. Idag blev det Ullared :) Jamen du.. visst kan vi spela, lägg till mig där på wordfeud, jag heter: enkoppkaffe.se

    Kram

    SvaraRadera
  18. Hej vännen!

    Tusen tack för din jätte fina present! Jätte fin! Måste knalla iväg och köpa en kedja och ha den i. Tusen tack igen! :)

    vi hade det helt kanon på spaet, knd ehaft 1 dag till utan problem :)

    Kram

    SvaraRadera
  19. Ja jag gillade verkligen den :)

    Har inte hål i ören så långt har jag inte kommit ännu...kanske någon dag haha :) så den blev kanon bra till fröken!

    Tur man fick öppna lite paket idag iaf... :)

    kram

    SvaraRadera
  20. Du gjorde en bra gissning :) Gissar du mena torsdags.... det låg så fint här i fredags..tänkte öppna då. men såg jag det stod öppnas 9/10 så tänkte bäst å lyda! :)

    SvaraRadera
  21. haft fullt upp i helgen eller? :)
    Kram

    SvaraRadera
  22. oh då förstår jag om du är lite sliten! :)
    Men jag gissar du haft kul? :)

    gick det bra med vaden?=)

    Kram

    SvaraRadera