lördag 15 oktober 2011

Crafting with Jack - Halloween challenge

Time for a new challenge at Crafting with Jack and this time we in the designteam has been working with Halloween images. I made a picture for my frame and used the ghost, the witch hat and the broom! =)
So go and grab your images and create, then link up your card or project in the challengeblog! 

Dax för en ny utmaning hos Crafting with jack och denna gången har vi i designteamet fått jobba med Halloween bilder. Jag gjorde en bild till min fina ram och använde mig av spöket, häxhatten och kvasten! =)
Så nu är detbara att hämta bilderna och skapa, länka sedan till ert kort eller projekt i utmaningsbloggen!

9 kommentarer:

  1. SPOOKY!!!!! So cute Elenor!!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Fint kort.
    Jag har så svårt att komma in till dej och lämna mina kommentarer.
    Ha en bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  3. Sött (eller får man säga så om spöken?)

    SvaraRadera
  4. Kul med utmaningar, du med kort och jag med foton :) Fint kort har du gjort. Hoppas att du har haft en fin lördag. Kram

    SvaraRadera
  5. Vilket sött litet spöke! Hoppas du fick en fin lördagskväll med kompisarna! Kramiz

    SvaraRadera
  6. Hihi ja det fanns ett visst tema på era kort och saker :)

    kram

    SvaraRadera
  7. Sånt som händer, kanske du kan be dom fota kortet åt dig så du kan få det :) Kram

    SvaraRadera
  8. Ett litet sött spöke - kan det vara Laban? Kramar

    SvaraRadera